Monday, February 19, 2007

No one can escape from Tag Virus...

Κι εκεί που έλεγα ότι γλίτωσα την ίωση που κυκλοφορεί αυτόν τον καιρό με το φονικό όνομα "Ταγκάρισμα" ήρθε όχι ένας, αλλά δύο συνάδελφοι bloggers να με "ταγκάρουν"...Η κυρία bereniki και η κυρία Terrangirl...Τώρα αν πω ότι τις ευχαριστώ κι ότι είμαι ευγνώμων για αυτό θα πω ψέματα...Ποτέ δεν μ'αρεσαν τα chain letters και γενικότερα αυτά που έχουν συνέχεια...Αλλά επειδή δεν θέλω να γίνομαι σπαστικός θα το κάνω...Αν και θα το κάνω πολύ σύντομα και περιεκτικά!

1. Είμαι χαδιάρης...Μ'αρέσει να με χαιδεύουν και να μου μιλάνε γλυκά...(:$)

2. Μ'αρέσει η βροχή και γουστάρω πολύ όταν βρέχει να ακούω ήρεμα τραγούδια και να κοιτάω από το παράθυρο...

3. Θέλω να αρχίσω γερμανικά...(Αφορμή ήταν οι Rammstein αλλά γενικότερα μ'αρέσουν σαν γλώσσα)

4. Μ'αρέσει να γράφω καταθλιπτικά για θανάτους, έρωτες, θρήνους, αλλά στη ζωή μου είμαι σχετικά χαρούμενο άτομο...Ειδικά σε παρέα, είμαι η ψυχή της... (Άλλο ένα και τελειώσαμε)

5. Ενθουσιάζομαι σχετικά εύκολα και μου την σπάει πολλές φορές γιατί φρικάρω χωρίς λόγο και νιώθω ότι πονάω, χωρίς να αξίζει! (Τέλος!!!!!!!)

Οι επόμενοι θα είναι: urban-tulip, fragile, no way out, see you on the dark side και Ανατολή

11 comments:

bereniki said...

ouxouto!
mmmmmmmmmatssssssss
*****

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Καμαρι μου εισαι ΘΕΟΣ!!!!Εγω μονο αυτο θα πω!:)
Επαιξα και εγω!Το εχω ηδη δημοσιευσει !Παντως ευχαριστω για την προσκληση!:)
Καλημερα!!!!

terrangirl said...

έλα μωρέ είδες; δεν πόνεσε καθόλου :D
μεταξύ μας κι εγώ στράβωσα λιγάκι όταν με τάγκαραν αλλλά τελικά έχει πλάκα.
Αυτό με τα γερμανικά το έπαθα κι εγώ με τους rammstein αλλά είμαι τεμπέλα και δεν το βλέπω...
τις καλημέρες μου

Nicky-Athina Polymeri said...

Επίσης τσιτώνεις όταν σου θίγουν την ομάδα! :-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Φιλάκια μωάκι!!!! Τα δικά μου στο δικό μου μπλογκι!

demonia said...

Ω!Ευχαριστώ για το μπαλάκι!Μόλις έγραψα,μπες να χαζέψεις...
Τα δικά σου σύντομα μεν,περιεκτικά δε... ;)

Y.K.M.T. said...

το πρώτο με έλιωσε...σε χαμόγελα...

Bliss said...

χαιδαρης αλλα νευριαζεις ομως ευκολα...
γκουχουχου χου χου!
γκχμ !!
:D

Bliss said...

xadiaris*

Y. K. said...

λοιπον εχουμε κοινα τα 1,3, 4, 5.
εμενα μ'αρεσει επισης να αγγιζω(ισως σε εκνευριστικο βαθμο)
ει!τωρα ειδα οτι μου εκανες πασα...
για τσεκαρε το ποστ στ μπλογκ μου+αφησε μου ενα μυστικο morpheus:)
kisses

Y. K. said...

εννοουσα τα 1,2,4,5
τα γερμανικα δεν τα μπορω-ενταξει οι rammstein υποφερονται¨:Ρ

balabala bambaluna ( pink, of course ) said...

ΩΡΑΙΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!! ΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΑ ΜΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!! ΧΑΧΑ!! ΓΙΝΕΤΑΙ! ΓΙΝΕΤΑΙ! ΤΟ ΞΕΡΩ!! ΑΝΤΕ, ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ. ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!
BALABALA BAMBALUNA