Thursday, May 11, 2006

Moonromanticism

Photobucket - Video and Image Hosting

Φεγγάρι...Σελήνη...

Για τους παραδοσιακόυς λαόυς η Σελήνη αντιπροσώπευε πάντα τη σκοτεινή πλευρά της φύσης, την αόρατη όψη της. Την πνευματική όψη του φωτός μέσα στο σκοτάδι, την εσωτερική γνώση, το παράλογο, το διαισθητικό και υποκειμικό.
Έχει υμνηθεί από πολλούς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τους Pink Floyd, οι οποίοι μας μίλησαν για τη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριου.
Εγώ απλά θέλω να εκφράσω τη δικιά μου άποψη γι αυτό το "ρομαντικό" άστρο...Τα βράδια κάθομαι στο παράθυρο και κοιτάζω επάνω.Εκεί που κυριαρχεί η ηρεμία, εκεί που όλα φαίνονται αναλλοίωτα. Κοιτάζοντας το φεγγάρι περνάνε δεκάδες σκέψεις, ή μάλλον όνειρα, από το μυαλό μου. Πόσες φορές ευχήθηκα να βρισκόμουν εκεί...Πόσα ποίηματα ή γενικά σκέψεις, έχω γράψει γι αυτή τη νύφη που μας φωτίζει με το ωχρό φως της τις νύχτες μας...Δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος που νίωθει έτσι...Μπορεί μέσα στη ρουτίνα της ζωής μας να έχουμε γίνει όλοι πεζοί, αλλά θέλω να πιστεύω ότι κάπου βαθιά μας, ένα κομμάτι του ρομαντισμού, έστω και μικρό, έχει μείνει ζωντανό, έτοιμο να αναδυθεί πάλι στην επιφάνεια...Και όπως έχει πει κάποιος "Σημάδεψε το φεγγάρι. Ακόμα κι αν δε το πετύχεις, θα προσγειωθείς ανάμεσα στ' αστέρια".



2 comments:

Dark_Morpheus said...

από το να με πούνε "πεζό", προτιμώ να με πούνε φαντασμένο ή όπως θέλουνε...

J. said...

Welcome to the Club ! Υπόψη ότι στο Ιντερνετ βρίσκεις ακόμη και τον "κύκλο του φεγγαριού" σε box για το sidebar σου...