Sunday, May 14, 2006

Fuck Trends


Πιστεύω πως όλοι ξέρουμε τη νέα μόδα των νέων, των εφήβων (κι εγώ νέος είμαι), που θέλει τα αγόρια να φοράνε ροζ μπλουζάκια και γενικά να ντύνονται όσο πιο χάλια - κατά την προσωπική μου άποψη - μπορούνε. Νέες μάρκες ξεπηδάνε συνέχεια βλ. Paul Frank κι αμέσως γίνονται τα πάντα ανάρπαστα...Από μπλούζες μέχρι βραχιολάκια πλαστικά που κάνουν 30 ευρώ το ένα (δε μιλάω για τα βραχιολάκια που έχουν βγει κατά της φτώχειας). Δηλαδή έλεος!!! Και να ήταν μόνο αυτά καλά θα ήτανε. Το άλλο το χειρότερο είναι το τσιγάρο...Ό καθένας πια καπνίζει και θεωρεί τον εαυτό του "κάποιον". Και όταν βλέπεις παιδιά δημοτικού να έχουν το τσιγάρο και να περπατάνε στο δρόμο, τότε είναι που σου γυρίζουν τα άντερα! Και φυσικά οι γκόμενες (στην πλειοψηφία τους) όχι μόνο δεν το θεωρούν μαλακία, αλλά τους αρέσει κιόλας. Τους αρέσει ο γκόμενος τους να ντύνεται με ροζ μπλουζάκια και πολύχρωμα κορδελάκια και να καπνίζει επιδεικτικά και πολλά άλλα. Άρα δεν είναι μόνο τα αγόρια που φταίνε...Είναι και οι κοπέλες που τους δίνουν σημασία. Αλλά και τι να περιμένεις από "χαζογκόμενες" που περνάνε τα βράδια τους σε club, στριμωγμένες με ένα ποτήρι στο χέρι (που ούτε καν είσαι σίγουρος ότι θα το πιεις όλο, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε σπρώξουν και να χυθεί) και χορεύουν το επικό Nightmare των MSG σε remix beatακι...Ελπίζω κάποια στιγμή αυτή η σκατομόδα να περάσει γιατί δε θα αντέξω για πολύ καιρό ακόμα να περιβάλλομαι από τέτοια άτομα. Κάτω ο trendyσμος και Fuck all Trends...

14 comments:

Dark_Morpheus said...

trendy μέχρι ενός σημείου όμως. Δηλαδή εγώ δε θα ήμουν ποτέ με μία από αυτές που περιγράφω...Δεν μπορώ...Τώρα αν απλά είναι στη μόδα μέχρι ενός ορισμένου σημείου τότε οκ...κάτι γίνεται!

Nemertes said...

Εσένα αρχίζω και σε συμπαθώ...

Dark_Morpheus said...

:D Με χαροποιεί ιδιαίτερα :)

30nothing said...

Συμφωνώ απόλυτα για τα ροζ μπλουζάκια στα αγόρια. Ο πρώτος πινκ πάνθηρας που τα φόρεσε έπτεπε να θανατωθεί παραδειγματικά. Για το τσιγάρο όμως διαφωνώ. Όχι επειδή καπνίζω (συγνώμη μαμά)αλλά πιστεύω ότι τελευταία οι νέοι δεν καπνίζουν. Έχει τύχει να βγαίνω σε παρέες με νεότερους και η μόνη που κάπνιζα είμαι εγώ. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είναι πολύ out το κάπνισμα. Which is fine. Believe me έχω προσπαθήσει να το κόψω αν και δεν καπνίζω πολύ. Αλλά μετά ανοίγω το ψυγείο. Οπότε το ξαναρχίζω. Anyway μάλλον δεν το θέλω ακόμη αρκετά.

Dark_Morpheus said...

Τι να σου πω...Εμένα στην παρέα μου καπνίζει το 80%!

averel said...

Συμφωνω, αν και καπνιζω ασταματητα και ομολογω πως εχω ενα ροζ μπλουζακι. Σορυ παιδια.

30nothing said...

averel shame on you. Ελπίζω τουλάχιστον να το συνδυάζεις καλά

Dark_Morpheus said...

Τς τς τς! Ντροπή και αίσχος... Τίποτα άλλο :P

averel said...

Συγνωμη ρε παιδια. ΑΠο χθες το βλεπω στην ντουλαπα μου και ντρεπομαι.

Dark_Morpheus said...

Καλά...Μη πάθεις και κανά κομπλεξ τώρα :) Χαλαρά :P

averel said...

Στορια ειπαμε, στορια

carpediem said...

κι εγώ συμφωνώ αλλά δε φταίνε καθόλου τα καημένα τα ροζ μπλουζάκια. ένα χρώμα είναι κι αυτό... ο παππάς κάνει τα ράσα remember?

Dark_Morpheus said...

Καλά...Γούστα είναι αυτά!

@carpediem: ο παππάς κάνει τα ράσα, αλλά πρέπει και τα ράσα να "βοηθάνε" λίγο...

exilio said...

Έτσι..γερά με τσαμπουκά!