Friday, June 02, 2006

Σκλάβοι...


I'm not a slave to a God who doesn't exist...I'm not a slave to a world that doesn't give a shit...

Αυτή η φράση είναι από το τραγούδι του Marilyn Manson ,"The Fight Song". Εγώ θα μιλήσω μόνο για αυτό το κομμάτι και θα μιλήσω, όχι γιατί ο Manson είναι από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες και τραγουδιστές, αλλά γιατί αυτή η φράση είναι κατ' εμέ από τις πιο σωστές που έχουν ειπωθεί. Δε ξέρω κατά πόσο ταιριάζει στον καθένα από εσάς...Εγώ πάλι πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο ποσοστό ατόμων. Αυτή η φράση δηλώνει πως δεν είναι σκλάβος (πως δεν είμαστε σκλάβοι) σε έναν θεό που δεν υπάρχει. Προσοχή!!! Όχι στον έναν και μοναδικό Θεό, αλλά στο θεό που φτιάχνουν οι άνθρωποι, στο θεό που φτιάχνουν τα media, στο θεό που έχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για να "καλύπτει" τις ανάγκες μας, που έχει δημιουργηθεί απλά για να μας κατευθύνουν κάποιοι, για να μας χειραγωγούν χωρίς εμείς να μπορούμε να το αντιληφθούμε. Σαν αρνιά, σα μάζα προς τη μηχανή του κιμά...Να γίνουμε όλοι υποχείρια κάποιων "ανώτερων". Άλλωστε, έχει πει και σε ένα άλλο τραγούδι του "I never really hated the one true God, but the god of the people i hated"...
Το δεύτερο σκέλος είναι εξίσου σημαντικό, καθώς μιλάει για την κατάντια του σημερινού κόσμου. Γιατί πρέπει να υπακούμε σε αυτούς που χέστηκαν για εμάς? Γιατί πρέπει να μην φέρνουμε αντίρρηση σε όσα μας λένε και να τα καταπίνουμε αμάσητα? Γιατί πρέπει να είμαστε ΣΚΛΑΒΟΙ, σε αυτούς που μας θέλουν μόνο για το συμφέρον τους? Γιατί να κλείνουμε τα μάτια μας μπροστά σε αυτά που βλέπουμε και να τα περνάμε στο ντούκου? Γιατί, γιατί, γιατί, γιατί...Πολλοί μπορεί να πείτε, "νέος είναι αυτός, έχει ακόμα την επανάσταση στο αίμα του, όταν μεγαλώσει ου΄τε καν θα το σκέφτεται". Μπορεί να έχετε και δίκιο, αλλά δε φταίει κανείς γι αυτό. Μόνοτο γαμωσύστημα μας φταίει, αυτό το κατεστημένο που τα κάνει όλα όπως αυτό θέλει...Γι' αυτό κι εγώ επωφελούμαι το νεαρό της ηλικίας μου και κάνω τη δικιά μου "επανάσταση" στα πλαίσια που μπορώ...

1 comment:

Nemertes said...

Εγώ έκανα την θρησκευτική μου επανάσταση στα 25. Στις επαναστάσεις δεν υπάρχει ηλικία...